چهارشنبه ٠٨ مرداد ١٣٩٣
صفحه اصلی.اخبار و آگهی ها.نقشه سایت
عنوان ها
ارتباط با مدیرعامل

سامانه پیامک  10000761135

      ارسال ایمیل : mirtaba@tcih.ir       

پیوندهای مرتبط

نظرسنجی
شما از کدام اپراتور استفاده میکنید؟

همراه اول
ایرانسل
دیگر اپراتورها

ريز مكالمات

مشترکین تلفن های همراه دایمی می توانند به منظور دریافت اطلاعات کارکرد تلفن همراه خود به  اداره مشترکین استان مراجعه نمایند.
 
شرایط دریافت خدمت و مدارك مورد نیاز:
  • حضور مشترک تلفن همراه یا وکیل قانونی با وکالتنامه مورد قبول
  • تکمیل وامضای فرم درخواست
  • ارائه اصل و تصویر کارت ملی
  • ارائه اصل وکالتنامه درصورت مراجعه وکیل قانونی
 یادآوری:
  • اشخاص دارای وکالتنامه های اعم از وکالت جامع، وکالت فروش، وکالت کاری ،.... تنها درصورتی که صراحتا"اخذ ریزمکالمات تلفن همراه (باشماره تلفن ) درآن قیدشده باشد، می توانند با ارائه مدارک مورد نیاز نسبت به دریافت ریزمکالمات تلفن همراه اقدام نمایند.
  • صرفا" ریزمکالمات 3 دوره آخر صورتحساب قابل ارائه به مشترکین می باشد.
  • در صورت نقل وانتقال، ارائه ریزمکالمات به مالک جدید صرفا" ازتاریخ تنظیم سند امکانپذیر می باشد.
  • درصورتیکه مالک قدیم تلفن همراه درخواست دریافت ریزمکالمات دوره مربوط به مالکیت خود را داشته باشد به علت درج هزینه ریزمکالمات در صورتحساب مالک جدید، حضورمالک جدید نیزالزامی است.
  • مشترکین در صورت اعتراض نسبت به مبلغ صورتحساب خود می توانند پس از دریافت ریزمکالمات، شکوائیه خود را به منظور بررسی به صورت مکتوب به واحد کنترل صورتحساب ارائه نمایند.
  • ریزمکالمات ورودی (شماره تماس گیرنده) تنها ازطریق مراجع قضایی قابل ارائه می باشد.
  • هزینه مکالمات رومینگ (باتوجه به قراردادمنعقده بااپراتورمربوطه ) برحسب دقیقه محاسبه می گردد.
  • در صورت ارسال پیامک در خارج از کشور شماره (009891100500) به عنوان شماره مخاطب در ریزمکالمات مشترک درج می گردد.
  • در صورت استفاده از سرویس انتقال مکالمه (Divert ) شماره تلفن همراه مربوطه و هزینه مکالمه در ریزمکالمه انتقال دهنده درج می گردد.

 

 

خدمات ADSL

تصویر روز

 

 
اوقات شرعی
عضویت در سرویس خبری
نام :   
ایمیل :   
آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 10004
 بازدید امروز : 143
 کل بازدید : 1689632
 بازدیدکنندگان آنلاين : 4
 زمان بازدید : 0.1719
صفحه اصلیIامور درمانیIمعرفی Iمعرفي واحد آموزشIفرايند شركت در دوره هاIآیین نامه ها و بخشنامه هاIامور رفاهیIبازرسی و رسيدگي به شکایاتIمعرفی شرکتIاداره رفاهIاخبار و اطلاعیه هاIمزاياي دوره هاي آموزشيIگالري تصاويرIآموزشIمقالات و پژوهش هاي علميIلینک سایت های علمی و مرتبطIمشاهده شناسنامه آموزشیIاخبار و آگهی هاIدوره های آموزشی در دست اقدامIدوره های آموزشی پیشنهادی کارکنانIخدمات تلفن ثابتIاعلام آمادگی کارکنان جهت تدریسIدوره های برگزار شدهIخدمات تلفن همراهIارتباط با مدير وب سايتIباشگاه فرهنگی ورزشیIروابط عمومیIکارگزینیIحوزه مدیریت مالی و اقتصادیIحوزه ستاديIواحدهای شرکتIمخابرات شهرستانهاي استانIسيستم مديريت كيفيتIارتباط با ...Iدفاتر خدمات ارتباطیIنقشه سایتIاینترانت شرکتIسوالات متداول
©Tcih.ir . All rights reserved .