ريز مكالمات

مشترکین تلفن های همراه دایمی می توانند به منظور دریافت اطلاعات کارکرد تلفن همراه خود به  اداره مشترکین استان مراجعه نمایند.
 
شرایط دریافت خدمت و مدارك مورد نیاز:
  • حضور مشترک تلفن همراه یا وکیل قانونی با وکالتنامه مورد قبول
  • تکمیل وامضای فرم درخواست
  • ارائه اصل و تصویر کارت ملی
  • ارائه اصل وکالتنامه درصورت مراجعه وکیل قانونی
 یادآوری:
  • اشخاص دارای وکالتنامه های اعم از وکالت جامع، وکالت فروش، وکالت کاری ،.... تنها درصورتی که صراحتا"اخذ ریزمکالمات تلفن همراه (باشماره تلفن ) درآن قیدشده باشد، می توانند با ارائه مدارک مورد نیاز نسبت به دریافت ریزمکالمات تلفن همراه اقدام نمایند.
  • صرفا" ریزمکالمات 3 دوره آخر صورتحساب قابل ارائه به مشترکین می باشد.
  • در صورت نقل وانتقال، ارائه ریزمکالمات به مالک جدید صرفا" ازتاریخ تنظیم سند امکانپذیر می باشد.
  • درصورتیکه مالک قدیم تلفن همراه درخواست دریافت ریزمکالمات دوره مربوط به مالکیت خود را داشته باشد به علت درج هزینه ریزمکالمات در صورتحساب مالک جدید، حضورمالک جدید نیزالزامی است.
  • مشترکین در صورت اعتراض نسبت به مبلغ صورتحساب خود می توانند پس از دریافت ریزمکالمات، شکوائیه خود را به منظور بررسی به صورت مکتوب به واحد کنترل صورتحساب ارائه نمایند.
  • ریزمکالمات ورودی (شماره تماس گیرنده) تنها ازطریق مراجع قضایی قابل ارائه می باشد.
  • هزینه مکالمات رومینگ (باتوجه به قراردادمنعقده بااپراتورمربوطه ) برحسب دقیقه محاسبه می گردد.
  • در صورت ارسال پیامک در خارج از کشور شماره (009891100500) به عنوان شماره مخاطب در ریزمکالمات مشترک درج می گردد.
  • در صورت استفاده از سرویس انتقال مکالمه (Divert ) شماره تلفن همراه مربوطه و هزینه مکالمه در ریزمکالمه انتقال دهنده درج می گردد.

 

 

تقویم
اوقات شرعی

شرکت مخابرات سایر استان ها

وزارت ارتباطات وفن آوری اطلاعات

شرکت شسکام

شرکت خدمات اول tct

وضعیت آب و هوا

آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 10549
 بازدید امروز : 1828
 کل بازدید : 2046227
 بازدیدکنندگان آنلاين : 1
 زمان بازدید : 0.1875
صفحه اصلی. مخابرات استانها.نقشه سایت.ارتباط باما

كلیه حقوق مادی و معنوی این سامانه متعلق به شرکت مخابرات استان هرمزگان  می باشد ©Tcih.ir . All rights reserved