ريز مكالمات

مشترکین تلفن های همراه دایمی می توانند به منظور دریافت اطلاعات کارکرد تلفن همراه خود به  اداره مشترکین استان مراجعه نمایند.
 
شرایط دریافت خدمت و مدارك مورد نیاز:
  • حضور مشترک تلفن همراه یا وکیل قانونی با وکالتنامه مورد قبول
  • تکمیل وامضای فرم درخواست
  • ارائه اصل و تصویر کارت ملی
  • ارائه اصل وکالتنامه درصورت مراجعه وکیل قانونی
 یادآوری:
  • اشخاص دارای وکالتنامه های اعم از وکالت جامع، وکالت فروش، وکالت کاری ،.... تنها درصورتی که صراحتا"اخذ ریزمکالمات تلفن همراه (باشماره تلفن ) درآن قیدشده باشد، می توانند با ارائه مدارک مورد نیاز نسبت به دریافت ریزمکالمات تلفن همراه اقدام نمایند.
  • صرفا" ریزمکالمات 3 دوره آخر صورتحساب قابل ارائه به مشترکین می باشد.
  • در صورت نقل وانتقال، ارائه ریزمکالمات به مالک جدید صرفا" ازتاریخ تنظیم سند امکانپذیر می باشد.
  • درصورتیکه مالک قدیم تلفن همراه درخواست دریافت ریزمکالمات دوره مربوط به مالکیت خود را داشته باشد به علت درج هزینه ریزمکالمات در صورتحساب مالک جدید، حضورمالک جدید نیزالزامی است.
  • مشترکین در صورت اعتراض نسبت به مبلغ صورتحساب خود می توانند پس از دریافت ریزمکالمات، شکوائیه خود را به منظور بررسی به صورت مکتوب به واحد کنترل صورتحساب ارائه نمایند.
  • ریزمکالمات ورودی (شماره تماس گیرنده) تنها ازطریق مراجع قضایی قابل ارائه می باشد.
  • هزینه مکالمات رومینگ (باتوجه به قراردادمنعقده بااپراتورمربوطه ) برحسب دقیقه محاسبه می گردد.
  • در صورت ارسال پیامک در خارج از کشور شماره (009891100500) به عنوان شماره مخاطب در ریزمکالمات مشترک درج می گردد.
  • در صورت استفاده از سرویس انتقال مکالمه (Divert ) شماره تلفن همراه مربوطه و هزینه مکالمه در ریزمکالمه انتقال دهنده درج می گردد.

 

 

تقویم
اوقات شرعی

شرکت مخابرات سایر استان ها

وزارت ارتباطات وفن آوری اطلاعات

شرکت خدمات اول tct

شركت مديريت املاك مخابرات ايران

وضعیت آب و هوا

آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 11834
 بازدید امروز : 417
 کل بازدید : 3001126
 بازدیدکنندگان آنلاين : 2
 زمان بازدید : 0.0938
صفحه اصلی. مخابرات استانها.نقشه سایت.ارتباط باما

كلیه حقوق مادی و معنوی این سامانه متعلق به شرکت مخابرات استان هرمزگان  می باشد ©Tcih.ir . All rights reserved