نشریه پیام خلیج فارس دی 91

 منبع :

 نويسنده :     ایمیل :

 نوشته شده در تاريخ : 1391/11/11  

اخبار داخلی

 

  در جلسه افتتاحیه ممیزی مخابرات استان عنوان شد :

 مهندس میرطبا : بدون مشتریان رضایتمند هر سازمان و تشکیلاتی در معرض خطر قرارداد .

 جلسه ای با حضور مدیر عامل شرکت مخابرات ، تیم کارشناسی شرکت کیهان و مدیران شرکت مخابرات استان در دفتر مدیریت برگزار شد .

در ابتدای این نشست که با هدف بازنگري استانداردهاي كيفيت، انجام  شد ،  مهندس میرطبا ضمن خوشامد گویی به کارشناسان شرکت کیهان ،  با اشاره به اینکه اگر در سازمانی بهبود کیفیت نداشته باشیم از گردونه رقابتها حذف خواهیم شد خاطر نشان کرد : بدون مشتريان رضايتمند, هر سازمان و تشکيلاتي در معرض خطر قرار دارد.  وی افزود : براي تحرك و پويايي يك سازمان، نياز به ايجاد، توسعه و بهسازي سيستمهاي مديريتي است كه در ميان آنها سيستم مديريت كيفيت از اهميت زيادي برخوردار است. سيستم مديريت كيفيت، رضايت مشتريان را به عنوان هدفي براي تمامي سازمان در مي آورد و به اين هدف جامه عمل ميپوشاند. بدون وجود اين سيستم، فعاليت هاي بهبود و تحول مثبت در سطوح سازمان تثبيت نخواهد شد.
در ادامه این جلسه مهندسین مشاور شرکت کیهان به بیان دیدگاههای خود در خصوص هدف ممیزی ، اهداء گواهینامه ایزو و نتایج اثر بخش رضایت مشتریان در شرکت مخابرات پرداختند و عنوان کردند که ممیزی شرکت بعد از این جلسه آغاز و به مدت دو روز به طول خواهد انجامید  .

 

 

 

 

 

 

         

جلسه اختتامیه ممیزی مخابرات هرمزگان برگزار شد .

 جلسه اختتامیه ممیزی مخابرات استان با حضور دانشور عضو هیئت مدیره و مدیران ستادی و نیز کارشناسان موسسه کیفیت و انطابق کیهان برگزار شد .

دانشور عضو هیئت مدیره در این نشست با تاکید بر اهمیت دریافت گواهینامه ایزو افزود : رسالت ما ارائه خدمات با کیفیت واستفاده از روشهای نوین مدیریتی میباشد تا موجبات بالندگی سازمان  فراهم آورد. دریافت گواهینامه سیستم مدیریت  ISO 9001:2008 باتلاش مجموعه همکاران ومسوولان این شرکت انجام محقق می شود ومی بایست این شرکت طبق استانداردهای جهانی حرکت کند .

 

وی ادامه داد : توسعه و بهسازي سيستمهاي مديريت کیفیت زمانی موجب ارتقاء توان رقابتی، سود آوری، رضایت ذینفعان و رفع تنگناهای سازمانها میگردد که فرآیندهای سازمانی در غالب سیستم یکپارچه، با استفاده از روشهای نوین و ابزارهای علمی متحول گردیده و کلیه سطوح ، در راس آن مدیریت ارشد با اعتقاد کامل پذیرای آن گردند .

در این نشست همچنین نقاط قوت وضعف سازمان ،  مشاهدات و ثبت و صدور گواهینامه ایزو 9001 و 2008،  عدم انطباق با استانداردهای کیفیت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .

 

   معرفی محصولات شرکت مخابراتی صنایع ارتباطی آوا

 

 در جلسه ای با حضورمهندس سید رهام حسینی معاون توسعه و مهندسی مخابرات هرمزگان و مهندس مریدی نژاد معاون نگهداری و بهره برداری ، مدیرعامل شرکت مخابراتی صنایع ارتباطی آوا و مدیران و کارشناسان حوزه توسعه و نگهداری برگزار شد محصولات شرکت صنایع ارتباطی آوا به حاضرین در جلسه معرفی گردید .

در این نشست که در سالن ویدئو کنفرانس شرکت مخابرات استان برگزار شد مدیر عامل شرکت مخابراتی صنایع ارتباطی آوا نحوه کار با سوئیچ های IP – Base ( سوئیچ های مبتی بر پایه IP ) را برای حاضرین تشریح کرد  .

 

 برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس

نشست مدیران و کارشناسان شرکت به منظور آشنائی و رفع ابهامات مربوط به نحوه اجرای طرح طبقه بندی مشاغل و صدور احکام

 

جلسه ویدئو کنفرانس با محوریت دستور العمل اجرایی نحوه صدور احکام تطبیق قطعی کارکنان شرکت و به منظور آشنائی و رفع ابهامات مربوط به نحوه اجرای طرح طبقه بندی مشاغل و صدور احکام در سالن ویدئو کنفرانس مخابرات استان برگزار شد .

در این گردهمائی چند ساعته کلیه شرکتهای تابعه مکلف شدند صدور احکام قطعی کارگزینی همراه با اطلاعات احکام صادره را تهیه  و به پورتال نوسازی شرکت مخابرات ایران ارسال کنند .

 

 جوابیه برنامه صبح بخیر هرمزگان مبنی بر اختلال در شبکه اینترنت استان

 

با پیگیری که ما از شرکت ارتباطات زیر ساخت و مخابرات ایران داشته ایم اختلالی که اخیرا در شبکه اینترنت کشور مشاهده می شود  ناشی از مشکلی است که در مسیر بین المللی فیبر نوری که از سمت روسیه به طرف کشور ما می آید به وجود آمده است و این مشکل هم گریبانگیر استان ما شده ، الان در استان یزد هم شاهد اختلال در شبکه اینتر نت هستیم . جهت اطلاع بیشتر شنوندگان عزیز باید عرض کنم مسیر انتقال دیتا که در اصطلاح مخابراتی به اون گت وی می گوئیم همون مسیر انتقال دیتاست که از سمت همسایه شمالی به سمت کشور ما می اید که در حال حاضر این مسیر انتقال دچار اختلالاتی شده و همین موضوع باعث بروز مشکل کندی در شبکه اینترنت استان ما نیز شده است که همکاران ما در شرکت ارتباطات زیر ساخت پیگیر حل این مشکل برون مرزی هستند .

مزید اطلاع بیشتر شنوندگان عزیز برنامه رادیوئی صبح بخیر هرمزگان باید به عرض برسانم که در حال حاضر امکان استفاده از اینترنت و سرویس های متنوع آن را برای 22508 مشترک فراهم است که  تعداد پورت های منصوبه جهت دسترسی به شبکه30921 پورت و تجهیزات ICT روستایی در 340 روستای استان نصب و راه اندازی شده است .

 اخبار سراسری

 

طبق مصوبه جدید هزینه های درمانی 60 درصد حق بیمه کارکنان و افراد تحت تکفل توسط شرکت مخابرات پرداخت می شود

بـــــه گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران براساس این مصوبه سقف تعهدات تأمین هزینه های درمانی کارکنان شاغل و بازنشسته و افراد تحت تکفل آنها توسط شرکت بیمه گر طرف قرارداد در قالب بیمه تکمیلی افزایش یافت و متعاقب آن 60 درصد حق بیمه توسط شرکت مخابرات ایران پرداخت می شود.

همچنین مقرر شد در قالب طرح بیمه تکمیلی درمانی کارکنان ، 100 درصد حق بیمه همکاران ایثارگر شاغل و همکاران ایثارگر بازنشسته و افراد تحت تکفل آنها توسط شرکت مخابرات تأمین و به شرکت بیمه گر طرف قرارداد پرداخت شود.

متن کامل مصوبه جهت رؤیت همکاران به شرح زیر است :
بدینوسیله مفاد صورتجلسه شماره 49/91 هیئت مدیره ، بشرح ذیل برای اقدام لازم ابلاغ می شود.

« 1-افزایش سقف تعهدات تأمین هزینه های درمانی کارکنان شاغل و بازنشسته و افراد تحت تکفل آنها توسط شرکت بیمه گر طرف قرارداد مطابق جدول پیوست مورد موافقت قرار گرفت.

2-با عنایت به افزایش سقف تعهدات تأمین هزینه های درمانی کارکنان شاغل و بازنشسته در قالب بیمه تکمیلی و الزام شرکت بیمه گر به ارتقاء کیفیت خدمات درمانی و به تبع آن افزایش حق بیمه سرانه افراد تحت پوشش ، افزایش سرانه حق بیمه قابل پرداخت توسط شرکت مخابرات ایران به میزان 60% حق بیمه درمانی کارکنان و افراد تحت تکفل از منابع داخلی شرکت مورد موافقت قرار گرفت.

3-به منظور رفع نگرانی ایثارگران عزیز از هزینه های درمانی مترتب و در راستای مفاد ابلاغیه شماره 36237/581 به تاریخ 8/6/1390 مجلس شورای اسلامی ( قانون اصلاح بند ب ماده 44 قانون برنامه 5 ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران ) مقرر شد در قالب طرح بیمه تکمیلی درمانی کارکنان ، 100% حق بیمه همکاران ایثارگر شاغل و همکاران ایثارگر بازنشسته و افراد تحت تکفل آنها توسط شرکت، تأمین و به شرکت بیمه گر طرف قرارداد پرداخت شود.

4-از تاریخ تصویب این مصوبه ، کلیه مصوبات قبلی مربوط به طرحهای درمانی ( تأمین هزینه های درمانی ) کارکنان شرکت ( اعم از کارکنان عادی و ایثارگر ) ملغی الاثر بوده و حوزه های ذیربط تحت هیچ عنوان ، مجاز به انجام پرداخت دیگری بابت تأمین کل یا بخشی از هزینه های درمانی نخواهند بود.

5-مقرر شد ارائه خدمات درمانی به طریقی ساماندهی شود که خدمات گیرندگان تحت هیچ عنوان نیاز به مراجعه به ادارات ذیربط در سطح شرکت نداشته و صرفاً از طریق مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت بیمه ، سرویسهای لازم را بدون پرداخت فرانشیزهای مربوطه و هزینه های خارج از سقف تعهد بیمه گر دریافت کنند.
بدیهی است هزینه خارج از تعهد شرکت بیمه ( طرف قرارداد ) پس از اعمال تعهدات مندرج در قرارداد ، توسط شرکت بیمه به شرکت اعلام و موارد یاد شده به حساب بدهی منظور و به صورت اقساط از حقوق کارکنان کسر خواهد شد.

6-مسئولیت انتخاب شعب بیمه گر در سراسر کشور به عهده دفتر مرکزی شرکت بیمه طرف قرارداد بوده و شرکت مخابرات ایران نظارت بر عملکرد آنها را به عهده خواهد داشت.

7-جهت تنویر افکار همکاران ، مقرر شد مدیر عامل محترم شرکت با برگزاری جلسات توجیهی برای مدیران و کــارکنان شاغل و بازنشسته ، نسبت به تشریح جزئیات طرح فوق و رفع نگرانیهای مرتبط با سلامتی و درمان خانواده های تحت پوشش شرکت اقدام لازم به عمل آورد.

 

 

مخابرات، شاخص را بالا کشيد

در دادوستد هاي روز گذشته شرکت مخابرات بيشترين نقش را در صعود شاخص داشت و افزايش 12درصدي ارزش کل سهام شرکت مخابرات 268واحد اثر مثبت روي شاخص بورس بر جاي گذاشت. مبادله 142ميليارد تومان سهام در بورس ديروز با دادوستد 353ميليون سهم، ارزش روزانه معاملات به 142ميليارد تومان رسيد که بخش زيادي از اين معاملات به شرکت مخابرات اختصاص يافت. سهامداران در مجموع 74ميليون سهم اين شرکت را به ارزش 19ميليارد تومان دادوستد کردند اما در پايان مبادلات همچنان 117تقاضا براي خريد پنج ميليون سهم اين شرکت روي ميز باقي ماند. ديروز همچنين شرکت هاي نفت بهران، پتروشيمي شيراز و فولاد آلياژي ايران با صف خريد سهامداران مواجه بودند. کاهش شديد قيمت وام مسکن در فرا بورس ديروز قيمت وام مسکن در فرا بورس با نزول زيادي مواجه شد؛ به طوري که قيمت اوراق 500هزار توماني وام مسکن آبان و مهر 91به ترتيب 2.5و 2.8درصد کاهش يافت. در حال حاضر هر برگه اوراق تسهيلات مسکن آبان91 به ميزان 54هزار و 202تومان و مهر ماه 53هزار و 868تومان دادوستد مي شود. يک ميليون دلار قير در بورس کالا فروخته شد ديروز دو هزار تن قير در تالار صادراتي بورس کالاي ايران به ارزش يک ميليون و 30هزار دلار براي صادرات به بازارهاي جهاني مورد معامله قرار گرفت. ديروز در رينگ صادراتي بورس کالا يک هزار تن قير 6070شرکت توسعه کروس انرژي به نرخ 530 دلار در هر تن و به ارزش 530هزار دلار به همراه يک هزار تن قير 4050شرکت قير دژپا به نرخ 500 دلار در هر تن و به ارزش 500هزار دلار به فروش رفت. در تالار فراورده هاي نفت و پتروشيمي نيز، 506تن اسيد استيک پتروشيمي فن آوران به نرخ 7363ريال، 44تن DEG پتروشيمي مارون به قيمت 16هزار و 425ريال و 575تن متانول پتروشيمي زاگرس به نرخ پنج هزار و 211ريال دادوستد شد.

مخابرات فعلا هزينه راه‌اندازي سرويس ADSL نمي‌گيرد

داوود زارعيان با بيان اين مطلب گفت: در تمام دنيا سرويس دهندگان اينترنتي از انواع شيوه هاي ارايه سرويس حجمي و دريافت آبونمان ماهيانه استفاده مي کنند که اين موضوع در ايران نيز رايج است. وي افزود: براساس مصوبه سازمان تنظيم مقررات شرکت ها مي توانند از مشترکان بابت رانژه و تخليه خطوط پول دريافت کنند، که اين موضوع خود مي تواند عاملي براي ايجاد رقابت بيشتر شود.

وي با بيان اينکه مخابرات در مقاطع خاص از مشترکان بابت راه اندازي سرويس شايد از مشترکان پول دريافت کند گفت: در حال حاضر برنامه اي براي دريافت اين پول از مشترکانمان نداريم. وي در خصوص دريافت هزينه از شرکت هاي PAP افزود: کار رانژه توسط پيمانکاران بيروني براي مخابرات انجام مي شود و مخابرات بابت هر خط بين 3 تا 5 هزار تومان هزينه پرداخت مي کند و ما نمي توانيم به خاطر سوددهي بيشتر ساير شرکت ها از جيب هزينه پرداخت کنيم. وي بيان کرد: شرکت هاي PAP نيز مي توانند اين پول از مشترک بگيرند يا از جيب بدهند و از آنجا که يک مشترک در طول يک سال نزديک به 200 هزار تومان به شرکت ها مي پردازد پرداخت هزينه 5 هزارتومان براي يک سال به کسي صدمه نمي زند.

وي در خصوص اينکه آيا از نظر مخابرات موضوع رانژه تمام شده است، گفت: از اول هم ما مشکلي در اين باره نداشتيم و شرکت هاي PAP نيز با مخابرات موافق بودند و در حال حاضر هم ما به قانون ابلاغي رگولاتوري احترام مي گذاريم. زارعيان با بيان اينکه در حال حاضر سرويس ADSL سوددهي زيادي براي مخابرات ندارد گفت: سرمايه گذاري در سرويس اينترنت پرسرعت در دراز مدت با توجه به سرويس هاي زيادي که مي توان روي اين شبکه ارايه داد قطعا سرمايه گذاري در اين شبکه را اقتصادي خواهد کرد. معاون ارتباطات شرکت مخابرات گفت: يکي ديگر از موضوعاتي که سرمايه گذاري در ارايه سرويس ADSL را به صرفه مي کند کاهش هزينه هاي نگهداري به واسطه افزايش ضريب نفوذ است و هر چقدر تعداد مشترکان زياد شود هزينه هاي جاري ADSL هم کاهش مي يابد.

 

 

 

 

 

تشکيل حلقه صالحين در نماز خانه ساختمان شماره دو شرکت مخابرات استان هرمزگان

حلقه صالحين خواهران بسيجي پايگاه مقاومت شهید عامری شرکت مخابرات استان هرمزگان شکيل شد.
اين نشست با موضوعات عفاف و حجاب ، آثار احتماعي آن در جامعه، مطالعه زندگینامه شهدای استان  و بيانات مقام معظم رهبري و با هدف تربیت بسیجیان متدین، بصیر، توانمند و تعالی معنوی کارکنان بسجی در عرصه های معرفت دینی، تربیت اسلامی، بصیرت سیاسی و مهارت تشکیلاتی در شرکت مخابرات استان می باشد. توران جعفری مسئول بسیج خواهران شرکت مخابرات  در این جلسه

با اشاره به جنگ نرم و رواني استكبار جهاني و هوشياري بسیجیان در برابر نقشه هاي شوم آنان اظهار داشت: در شرايط كنوني راه اندازي جنگ رواني از طرف دشمنان انقلاب اسلامي كمتر از جنگ فيزيكي نيست لذا بدخواهان هميشه با اتخاذ جنگ رواني براي مقابله با نظام مقدس جمهوري اسلامي و ملت مسلمانان ايران دست به هجمه هاي سنگين در برابر ما زده اند كه با هوشياري و تشكيل حلقه هاي صالحين مي توانيم خود را در برابر آنان مصون بداريم.
ايشان در ادامه با ارائه گزارشي از دستورالعملهاي كيفي سازي حلقه هاي تربيتي صالحين و معيارهاي مرتبط با شكل حلقه ها و سطح بندي آنها بر لزوم فعاليت بيشتر در حوزه هاي مختلف معرفتي، تربيتي و بصيرتي و مهارتي تاكيد نمودند.

جعفری با اشاره به اینکه طرح حلقه های تربیتی  شجره طیبه  صالحین برای روشنگری و ارتقاء سطح بصیرتی و معرفتی بسیجیان با موضوعات فرهنگی- اعتقادی  اجرا می شود، اظهار داشت: جلسات این طرح هر دو هفته یک بار در نمازخانه ساختمان شماره 2 برگزار می شود.

 

 

برگزاری جلسه آموزشی سیستم جامع اعلام خرابی 117

 

نشست آموزشی سیستم جامع اعلام خرابی 117 کارشناسان و ناظرین MDF استان در سالن ویدئو کنفرانس شرکت مخابرات استان برگزار شد .

در این گردهمایی دو روزه  مدرسین شرکت بسامد توضیحاتی پیرامون سیستم جامع 117 و نحوه کار با این سیستم را برای حاضرین تشریح کردند .

 

 ارتباط با مدیر عامل شرکت مخابرات استان هرمزگان با شماره پیامک  10000761135

روابط عمومی شرکت مخابرات استان  با راه اندازی سامانه پیامک کوتاه امکان برقراری ارتباط شهروندان هرمزگانی را با احمد میرطبا مدیر عامل شرکت مخابرات استان فراهم نموده است .

مرتضی ضعیفی مسئول روابط عمومی مخابرات هرمزگان در این باره گفت : به منظور رفاه حال شهروندان و دسترسی آسان ، سامانه پیامکی با شماره 10000761135 و پست الکترونیکی جهت ارتباط  با مدیر عامل پیش بینی شده است .

ضعیفی اضافه کرد روزانه تعدادی از پیامک های ارسالی شهروندان مکتوب و جهت پیگیری به دفتر مدیر عامل ارسال می شود .

 

 

<< آخرین صفحه   1 2 3 4 5 6 7   اولین صفحه >>
تقویم
اوقات شرعی

شرکت مخابرات سایر استان ها

وزارت ارتباطات وفن آوری اطلاعات

شرکت خدمات اول tct

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویئ

شركت مديريت املاك مخابرات ايران

وضعیت آب و هوا

آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 6983
 بازدید امروز : 2601
 کل بازدید : 5385052
 بازدیدکنندگان آنلاين : 5
 زمان بازدید : 0/2037
صفحه اصلی. مخابرات استانها.نقشه سایت.ارتباط باما

كلیه حقوق مادی و معنوی این سامانه متعلق به شرکت مخابرات استان هرمزگان  می باشد ©Tcih.ir . All rights reserved