نشریه پیام خلیج فارس آبان 91

 منبع :

 نويسنده :     ایمیل :

 نوشته شده در تاريخ : 1391/08/28  

اخبار داخلی

 

 به مناسبت گرامیداشت روز ملی خانواده یکدوره کارگاه آموزشی مهارتهای زندگی ویژه کارکنان در سالن اجتماعات شرکت مخابرات استان برگزار شد . در این نشست آموزشی دکتر برومند از اساتید دانشگاه مهارتهای مهم زندگی نظیر خودآگاهی ، همدلی ، ارتباط موثر ، مقابله با استرس و...را برای کارکنان مخابرات استان و خانواده هایشان تشریح کرد .

گفتنی است در پایان این جلسه گواهینامه شرکت در این دوره آموزشی جهت همکاران صادر گردید  .

  

تیم مخابرات استان هرمزگان مقام چهارم دوازدهمین دوره المپیاد ورزشی در رشته فوتسال را از آن خود کرد.

 دوازدهمین دوره المپیاد ورزشی با حضور 32 تیم در ارومیه برگزار شد که تیم فوتسال مخابرات استان موفق به کسب رتبه چهارمی این دوره از مسابقات شد .در این دوره از مسابقات تیم هرمزگان  با اخلاق ترین تیم برگزیده شد وبهترین بازیکن نیز  کرم زاده از  هرمزگان شناخته شد . 

گفتنی است در این دوره از مسابقات تیم فوتسال مخابرات استانهای تهران مقام اول ، گیلان مقام دوم ، مخابرات ایران مقام سوم و استان هرمزگان چهارم شد .

  

برگزاری سمینار NGN – IMS توسط شرکت سافرکام

 با حضور معاونین و مدیران و کارشناسان شرکت مخابرات استان جلسه ای با محوریت  NGN  IMS  (شبکه های نسل جدید) در سالن ویدئو کنفرانس شرکت مخابرات استان برگزار شد . دراین نشست یکروزه که از طریق ویدئو کنفرانس صورت گرفت کارشناسان شرکت سافر کام باید ها و نبایدهای این شبکه را برای حضار تشریح کردند.

 برگزاری مراسم قرائت زیارت عاشورا

مراسم عزاداری سالار و سرور شهیدان حضرت ابا عبداله حسین (ع) از  دهه اول ماه محرم الحرام در محل نمازخانه ساختمان شماره 2 شرکت مخابرات استان هرمزگان برگزار می شود .

به گزارش روابط عمومی استان در این مراسم معنوی که هر روز صبح با حضور مدیران و کارکنان شرکت استان انجام می شود  ضمن قرائت زیارت پر فیض عاشورا ، شرکت کنندگان در سوگ شهادت امام حسین (ع) و یارانش به سینه زنی و مرثیه سرایی می پردازند  .

لازم به یاد اوری است  این مراسم پس از دهه اول ماه محرم هر دوشنبه صبح برگزار می شود .

 نشست اداری مدیران و معاونین شرکت مخابرات استان هرمزگان

 جلسه شورای معاونين شرکت مخابرات استان هرمزگان ، با حضور مدیر عامل، ،معاونان و مديران در سالن ویدئو کنفرانس این شرکت برگزار شد .

این نشست  چند ساعته که در آن پیرامون وضعیت فعلی،برنامه های در دست اجرا و اهداف آتی این شرکت صحبت شد در ابتدا مهندس احمد طبا مدير عامل شركت مخابرات استان ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار و سرور شهیدان حضرت ابا عبداله حسین (ع) و آرزوی قبولی عزاداریها ی همکاران در این ماه ، به دست آوردها و نتایج جلسات اخیر در تهران و مشهد مقدس اشاره کرد و افزود: یکی از نقاط قوت استان داشتن نیروهای مومن ، متعهد و متخصص است که امید است بتوانیم در جهت اهداف شرکت گامهای بلند و اساسی برداریم .

میرطبا بحث بازاریابی و نقش نوع آوری را بسیار حائز اهمیت دانست و عنوان کرد: ارائه خدمات مطلوب و استفاده بهینه از ظرفیتها و پتانسیل موجود در جهت افزایش درآمد و کاهش هزینه ها بسیار مهم خواهند بود .

در ادامه اين جلسه نجفی مدیر  دفتر مدیر عامل و مدیر پروژه Hot Billing ورئیس کمیته بهینه سازی گزارش جامعی از روند پیشرفت کار در این دو پروژه ارائه کرد و از همه مدیران و مسئولین حوزه ها خواست با مصرف بهینه از عاملهای انرژی بخصوص انرژی برق در جهت کاهش هزینه ها بیش از پیش همکاری کنند .

 آقایان مریدی نژاد معاون نگهداری و بهره برداری ، دامنکشان رئیس اداره بازرسی ، رسته سرپرست اداره بررسیهای اقتصادی ، آرامی سرپرست مدیریت بازاریابی ،  لشکری سرپرست اداره نوسازی و تحول اداری ، رضایی سرخایی کارشناس بهره وری و ضعیفی مسئول روابط عمومی نیز گزارشی از عملکرد خود ارائه دادند .

 

 همزمان با اغاز هفته بسیج  انجام شد

حضور مدیر عامل و بسیحیان شرکت مخابرات در  گلزار شهدای استان

به گزارش روابط عمومی مخابرات در این مراسم که به مناسبت هفته بسیج  برگزار شد، بسیجیان شرکت مخابرات ضمن عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهدا و قرائت فاتحه بار دیگر با آرمانهای امام و شهدای همیشه جاوید تجدید پیمان و بر بیعت با مقام معظم رهبری  و ادامه راه شهدا تاکید کردند .

فرمانده پایگاه شهید عامری شرکت مخابرات در حاشیه این آئین اظهار داشت: هدف از این برنامه ترویج فرهنگ شهادت و ایثار و بیعت با شهدا است. ترکمانی اضافه کرد : امید است با توسل به ارواح طیبه شهدا بتوانیم در به ثمر رساندن اهداف عالیه  شرکت موفق باشیم .

کارکنان شرکت مخابرات هرمزگان  نماز ظهر و عصر عاشورا را به یاد آخرین نماز سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله حسین (ع)  اقامه کردند .

همزمان با ایام عاشورای حسینی، مراسم سوگواری سالار و سرور شهیدان با حضور گسترده کارکنان شرکت مخابرات برگزار شد .

این مراسم معنوی که در مرکز مخابرات شهید بهشتی انجام شد،  دست اندرکاران با پخش شربت از عزاداران ابا عبداالله حسین ع پذیرائی کردند .

سوگواران حسینی به محض شنیدن گلبانگ ملکوتی اذان ظهر، در صفوفی بهم فشرده نماز ظهر عاشورا را به جماعت اقامه کردند و بر مظلومیت امام حسین (ع) در دفاع از دین خدا اشک ریختند.

 

تجمع برزگ بسیجیان عاشورایی در باشگاه پیام شرکت مخابرات استان هرمزگان

به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات استان صبح امروز تجمع بزرگ بسیجیان عاشورایی ارگانها و سازمانهای مختلف استان در سالن ورزشی  فرهنگی پیام مخابرات استان با حضور مدیریت ، کارمندان وبسیجیان شرکت و دیگر ارگانهای دولتی استان برگزار گردید.

در این مراسم که با قرائت زیارت عاشورا شروع شد مداحان اهل بیت به عزاداری سرور و سالار شهیدان پرداختند و درعزای امام حسین (ع) و یاران باوفایش اشک ماتم ریختند.

حجت الاسلام رستگار نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) نیز طی سخنانی در همایش بزرگ بسیجیان عاشورایی استان با اشاره به اینکه باید مواظب فتنه های عاشورا در عصر خودمان باشیم افزود : رمز اینکه در جامعه امروزی ما وقایع کربلا تکرار نشد ولایتمداری مردم ماست .

ضعیفی مسئول روابط عمومی مخابرات استان گفت : این همایش به مناسبت هفته بسیج و با هدف احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و تجدید میثاق با آرمانهای امام و بیعت با فرمایشات مقام معظم رهبری و با همکاری  بسیج و شورای فرهنگی مخابرات استان برگزار شده است .

  

همایش روسای ادارات و مدیران ستادی مخابرات هرمزگان  

نشست روسای ادارات و مدیران ستادی مخابرات هرمزگان با حضور مدیر عامل این شرکت و با موضوع طرح کمپین فروش ADSL  در سالن ویدئو کنفرانس برگزار شد .

 در این جلسه چند ساعته که در آن پیرامون طرح  کمپین فروش ADSL  شرکت مخابرات ایران بحث و تبادل نظر شد  ، مهندس احمد طبا مدير عامل شركت مخابرات استان با اشاره به  طرح کمپین و سیاست مخابرات در واگذاری تجهیزات 14000 پورت جدید ، از روسای ادارا ت توابع خواست در کمترین زمان و بدون فوت وقت مشکلات موجود در امردایری تلفن ثابت ، سیار وواگذاری ADSL را شناسائی ومطرح کنند . ایشان اولویتهای این طرح رابه ترتیب کاهش لاوصولی ، دایری تلفن ثابت و دیتا و طرح جامع دانست و خاطر نشان کرد : حوزه های توسعه ، نگهداری ، مدیریت تدارکاتی می بایست در رفع مشکلات مطرح شده طرح فروش ADSL اقدام کنند .

میرطبا بحث بازاریابی و نقش نوع آوری را بسیار حائز اهمیت دانست و عنوان کرد: ارائه خدمات مطلوب و استفاده بهینه از ظرفیتها و پتانسیل موجود در جهت افزایش درآمد و کاهش هزینه ها بسیار مهم خواهند بود .

در ادامه این جلسه مهندس آرامی خلاصه ای از مطالب مطرح شده در جلسه شرکت مخابات ایران را عنوان کرد که از مهمترین این موارد می توان به جمع آوری و ارسال اطلاعات انواع روشهای ثبت نام مانند SMS- اینترنت حضوری ، 25 تعرفه متفاوت و پزداخت POS PAID و راه اندازی تلفن 2020 در سراسر کشور اشاره کرد.  

 

کاپ اخلاق دوازدهمین المپیاد فوتسال کارکنان شرکت مخابرات ایران و شرکت های تابعه به استان هرمزگان رسید

این دوره از مسابقات که در استان آذربایجان غربی برگزار شد دربازي فينال تيم تهران با نتيجه چهار برصفر حريف خود گیلان را مغلوب وقهرمان دوازدهمين المپياد فوتسال شد وتيم گيلان به مقام نايب قهرماني اين دوره از مسابقات دست پيدا كرد.

تيم استان هرمزگان نیز كه به مقام چهارمي این دوره از مسابقات دست پيدا كرد توانست كاپ اخلاق دوازدهمين المپياد فوتسال كاركنان شركت مخابرات ايران وشركت هاي تابعه را به خود اختصاص دهد که از طرف هيئت اجرايي مسابقات ،  اسماعیل کرم زاده از استان هرمزگان نیز به عنوان بهترين وموثرترين بازيكن اين دوره از مسابقات شناخته شد .

 برگزاری سمیناری در سالن ویدئو کنفرانس شرکت مخابرات هرمزگان

سمینار فیبر های نوری -  دریائی و چگونگی اجرای مسیر های دریائی با حضور مدیران و کارشناسان حوزه توسعه و نگهداری شرکت مخابرات هرمزگان

 نشستی با موضوع فیبر های نوری دریائی و چگونگی اجرای مسیر های دریائی با حضور کارشناسان و مدیران حوزه توسعه و مهندسی و نگهداری در سالن ویدئو کنفرانس شرکت مخابرات استان  برگزار شد .

در این جلسه که توسط شرکت لاد کیش انجام شد ، مهندس روانبخش کارشناس این شرکت مراحل مطالعاتی عوامل جغرافیائی و زیست محیطی ، تهیه طرحهای مقدماتی و همچنین روش کابل کشی دربستر و زیر بستر دریا را برای حاضرین تشریح کرد .

 

 

اخبار شرکت مخابرات ایران

 شبکه تالیا از اوایل دی ماه باردیگر رونق خواهد گرفت.

معاون بازاریابی و فروش گسترش ارتباطات تالیا با اشاره به از سرگیری عرضه خدمات از طریق شبکه سیم کارتهای اعتباری تالیا از ارائه موافقتنامه سطح کیفیت خدمات SLA همراه با سیم کارتهای این اپراتور خبر داد.

داوود سالاریان در گفتگو با خبرنگار ستاد خبری گروه مخابرات ایران در نمایشگاه ایران تلکام 2012 با اشاره به برنامه ریزی های در دست انجام برای تحول در پروژه سیم کارتهای اعتباری به دنبال تغییر مالکیت این شبکه اظهار داشت: شبکه تالیا هم اکنون با 850 آنتن BTS در سطح کشور فعال است و حدود 200 هزار مشترک فعال دارد که تمامی تلاش این است که تا پایان سال تعداد آنتن های BTS را به 1500 عدد برسانیم.

وی با بیان اینکه با احیای شبکه تالیا باردیگر مشترکان این شبکه افزایش خواهند یافت افزود: تالیا برای جلب اعتماد متقاضیان و مشترکان خود نسبت به تعریف و پیاده سازی موافقت نامه سطح کیفیت خدمات SLA- اقدام کرده است به این معنی که متقاضیان در هنگام خرید این سیم کارتها از میزان کیفیت مکالمات و دیگر خدمات آن آگاهی خواهند یافت و براساس میزان کیفیتی که مدنظرشان است در سطوح مختلف خدمات دریافت می کنند.

سالاریان ارائه خدمات در شبکه تالیا را متفاوت از قبل ارزیابی کرد و افزود: استراتژی های تالیا برای رقابت با دیگر اپراتورهای موجود در کشور و با نگاهی به بازار مشتریان سازمانی تعریف شده است و تنها بر بازار مشتریان خانگی تمرکز ندارد.

وی گفت: در همین حال درصدد ایجاد مرکز خدمات تالیا برای ارائه خدمات منسجم و تحت مدیریت یک مرکز به مشتریان تالیا هستیم.

معاون بازاریابی و فروش گسترش ارتباطات تالیا تصریح کرد: شبکه تالیا از اوایل دی ماه باردیگر رونق خواهد گرفت.

همراه اول از ارائه بسته قیمتی «ايران زمين» به مشتركين اعتباري خود خبر داد

آغاز ارائه بسته قيمتي «ايران زمين» همراه اول

مشتركين اعتباري همراه اول مي‌توانند جهت ثبت نام و فعالسازي بسته، عدد 1 را به سامانه 8066 ارسال نمایند.

پس از فعالسازي بسته قیمتی «ايران زمين»، تعرفه بين استاني همانند تعرفه استاني محاسبه مي‌شود. به عبارت ديگر تعرفه مكالمات در ساعات اوج مصرف 671ريال و در ساعات غير اوج مصرف 537ريال محاسبه خواهد شد.

هزینه ثبت نام بسته «ایران زمین»، ماهیانه 10 هزار ریال و مدت اعتبار آن 30 روز پس از تاریخ فعالسازی می باشد و با پايان مدت مذكور، پس از كسر مجدد هزينه ثبت نام از اعتبار مشترك، بسته به صورت خودكار تمديد مي‌گردد. در صورت عدم تمايل به تمديد بسته، مشترك مي‌تواند عدد 5 را به شماره 8066 ارسال كند. در زمان تمديد بسته در صورتي كه اعتبار مشترک كافي نباشد، بسته مجدداً فعال نخواهد شد.

مشتركين همراه اول مي‌توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر به پرتال اپراتور اول به نشانيwww.mci.ir مراجعه كنند.

 


مهندس پور رنجبر : با خصوصی سازی ساختار ارائه خدمات تغییر کرده است

مهندس پور رنجبر مدیر عامل شرکت مخابرات ایران که در نشست بررسی پروژه تغییر و تحول مخابرات با مدیران سخن می گفت ، ضمن اعلام این مطلب افزود : مأموریت پذیری شرکت های مخابراتی بالاست ، امّا برای تغییر رویکرد آماده نبودند ، لذا برای تدوین استراتژی با رویکرد جدید ، از دانش مشاور استفاده کردیم که در سه فاز اجرا می شود.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت : استراتژی در حال تدوین است ، امّا رمز موفقیت این پروژه به فهم و باور مدیران و کارکنان بستگی دارد ؛ نه شما که همه کارکنان باید تحلیل درستی از پروژه داشته باشند و بر این اساس ضروری است اطلاع رسانی به نحوی باشد که دورترین افراد از پروژه باخبر شوند.

وی خاطر نشان کرد : در اجرای این پروژه ، خروجی باید ملموس باشد و فقط به دنبال نظریه نباشیم. ما باید به دانش و تخصص سایر اپراتورها وصل شویم.

مهندس سپهری راد مدیر پروژه تغییر و تحول شرکت مخابرات ایران با اشاره به آسیب شناسی انجام شده توسط مشاور و اعلام آن به مدیریت شرکت گفت : در این پروژه ما به دنبال ، مشخص کردن ارزش های سازمانی ، شرح وظایف، تغییر ساختار مالی ، اداری ، فنی و اقتصادی ، تغییر سبک ها و در نهایت تدوین استراتژِی شرکت هستیم که در قالب کارگروههای هشت گانه برای رسیدن به آن تلاش می کنیم.

وی گفت : رسالت ، مأموریت ، اهداف و چشم انداز شرکت قبلاً تعریف شده است و در این پروژه ؛ در فاز صفر ارزیابی را انجام می دهیم ، سراپا گوشیم و اطلاعات را جمع آوری ، تجزیه و تحلیل و در نهایت خروجی ها را ارائه خواهیم داد. در فاز اوّل برنامه ریزی و طراحی را پیگیری می کنیم ؛ فاز دوم ؛ اجرا و همراهی است. البته در مسیر اجرا ضعف ها را اصلاح می کنیم.

در ادامه این نشست هر یک از مدیران نقطه نظرات خود را در جهت ادامه پروژه بیان که از طرف مدیر عامل و مشاور ، پاسخ لازم داده شد.

 


شسکام سهامدار می پذیرد

شرکت سرمایه گذاری در شرف تأسیس شسکام در نوبت جدیدی ، ازمیان تمامی همکاران شاغل ، بازنشسته و مستمری بگیری که متقاضی سهامداری و سرمایه گذاری در این شرکت هستند به صورت قطعی و مشروط سهامدار می پذیرد

بر اساس این اعلام ، متقاضیان سرمایه گذاری در شسکام می توانند با تکمیل فرم ثبت نام ، فرم وکالتنامه ( به منظور ارایه وکالت به نماینده منتخب ) و دستور عمل های مربوط ، نسبت به ثبت نام اقدام کنند .

بر همین اساس کسانی که قبلا ثبت نام کرده اند و قصد تغییر نحوه ی عضویت خود را دارند نیز می بایست فرم جدید تکمیل کنند.

گفتنی ست ، اطلاعات لازم در خصوص میزان سرمایه گذاری و سایر شرایط ، در فرم های تعیین شده قید گردیده و متقاضیان سهامداری و سرمایه گذاری می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02188182420 تماس حاصل کنند .

 

واگذاری خدمات پیامک تلفن ثابت

مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران با اشاره به واگذاری خدمات پیامک تلفن ثابت در نمایشگاه ایران تلکام ، گفت : ارسال پيامك تلفن ثابت به سه روش انجام مي‌شود كه شامل ارسال پيامك توسط تلفن‌هاي روميزي مخصوص و همچنين دستگاهي كه به تلفن‌هاي معمولي وصل مي‌شود و مي‌تواند پيامك ارسال كند و نوع دوم استفاده از سيستم "پياثا" با روش دايل آپ و روش سوم استفاده از اينترنت پرسرعت "آسانك" است.

فرزین همچنین از معرفی بیش از 10 سرویس شرکت مخابرات استان تهران در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران تلکام خبر داد و گفت: این نمایشگاه 24 تا 27 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد

 


مهندس تراکمه در اختتامیه فاز نخست پروژه تغییر و تحول : از نام پروژه تغییر و تحول " سی مرغ" رونمایی کرد

مهندس تراکمه ، معاون برنامه ریزی فنی و اقتصادی شرکت مخابرات ایران با اعلام نام پروژه ی تغییر و تحول به عنوان « سیمرغ » گفت : سیمرغ معرف سی استان ماست و هفت مسیر راهبردی شرکت مخابرات ایران ، همان هفت مرتبه ی طریقت شیخ عطار نیشابوری است که همراه با تیم مدیریتی و همکاران شرکت ، تا قله خواهیم پیمود .

معاون برنامه ریزی و فنی مدیرعامل ضمن برشمردن امور باقیمانده در فاز یک پروژه تغییر و تحول ، نحوه ی راهبری فاز 2 را با ارائه جدول تیم تحول شرکت مخابرات ایران ، در سطح ستاد و سه سطح استانی معرفی کرد . وی گفت : بعد از ارزیابی اکنون زمان اجرا است ، امروز این سفر آغاز شده است و باید یک کمپین ویژه ی ارتباطات درون سازمانی راه بیاندازیم .
رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات هرمزگان ضمن برشمردن امور باقیمانده در فاز یک پروژه تغییر و تحول ، نحوه ی راهبری فاز 2 را با ارائه جدول تیم تحول شرکت مخابرات ایران ، در سطح ستاد و سه سطح استانی معرفی کرد .
وی گفت : بعد از ارزیابی اکنون زمان اجرا است ، امروز این سفر آغاز شده است و باید یک کمپین ویژه ی ارتباطات درون سازمانی راه بیاندازیم .
مهندس بابک تراکمه عنوان کرد : به دنبال کارآمد تر کردن مخابرات هستیم . از اینرو باید علاوه برفعالیت در بخش شبکه در حوزه کسب و کار و بازاریابی هم کار کنیم .

وی با اشاره به گستردگی بحث تغییر و تحول در مخابرات خاطر نشان کرد : مخابرات نباید فقط یک اپراتور باشد ، بلکه باید یک بنگاه اقتصادی باشد که دغدغه آن خدمات ، کانون توجه آن مشتری و بحث هزینه ، درآمد و سودآوری از مسایل مهم آن است .

معاون برنامه ریزی و فنی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات هرمزگان برند مخابرات را یک پدیده مهم و شاخص در ایران و جهان توصیف کرد و افزود : شناخته بودن برند مخابرات در جهان یک فرصت است که باید از آن استفاده و حتی آنرا ارتقاء دهیم .
مهندس تراکمه ، پروژه تغییر و تحول در مخابرات ایران را یک کار بزرگ ارزیابی کرد و گفت : تغییر و تحول در مخابرات یک کار عظیم است که تقریباً در هیچ زمان در ایران و حتی در جهان به این گستردگی اتفاق نیفتاده است . وی استفاده از مشاوره را در سفر تغییر و تحول لازم دانست و گفت : در تمام مواردی که در مخابرات می خواهیم پیشتازانه فعالیت کنیم باید هم مشاوره نظری و هم مشاوره اجرایی داشته باشیم .

 















 

<< آخرین صفحه   1 2 3 4 5 6 7 8   اولین صفحه >>
تقویم
اوقات شرعی

شرکت مخابرات سایر استان ها

وزارت ارتباطات وفن آوری اطلاعات

شرکت خدمات اول tct

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویئ

شركت مديريت املاك مخابرات ايران

وضعیت آب و هوا

آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 7414
 بازدید امروز : 2946
 کل بازدید : 5157369
 بازدیدکنندگان آنلاين : 6
 زمان بازدید : 0/1250
صفحه اصلی. مخابرات استانها.نقشه سایت.ارتباط باما

كلیه حقوق مادی و معنوی این سامانه متعلق به شرکت مخابرات استان هرمزگان  می باشد ©Tcih.ir . All rights reserved