شاکیان می توانند اشخاص حقیقی یا حقوقی ذیل باشند:

1- مشتری :

هر فردی که از امکانات ارتباطی مخابرات استفاده می نماید و یا متقاضی استفاده از امکانات مخابرات می باشد

2- تامین کنندگان بیرونی:

پیمانکاران بخش خصوصی ارائه دهنده خدمات مخابراتی - پیمانکاران همکار در توسعه مخابرات

توضیح:

1- شکایات مطرح شده می تواند از طریق ذیل ارائه گردد:

الف )تکمیل فرم شکایت در اداره بازرسی توسط شاکی 

ب) تکمیل فرم ملاقات مردمی با مدیریت عامل

ج) تسلیم شکایت کتبی به مدیریت شهرستان بندرعباس ، اداره حراست و واحد روابط عمومی

د )  تکمیل فرم شکایت به صورت غیرحضوری توسط شاکی

ه ) پیگیری شکایات های وارده از مراجع قضایی- اداره کل بازرسی کشور مستقر در استان هرمزگان- بازرسی استانداری و کلیه ادارات بازرسی مخابرات استان ها

2 ) ثبت در دبیرخانه

3) ارائه شماره و تاریخ نامه و همچنین شماره تلفن تماس به فرد شاکی

4- ارجاع نامه توسط رئیس اداره به کارشناس مسئول 

5- دستور بررسی توسط کارشناس مسئول مربوطه به کارشناسان ذیربط

6- تهیه اطلاعات و مستندات و موارد مورد لزوم توسط کارشناسان و ارجاع به کارشناس مسئول

7- تجزیه و تحلیل ، نتیجه گیری و تهیه گزارش توسط کارشناس مسئول و ارجاع به رئیس اداره

8- پاراف و تائید گزارش تهیه شده توسط رئیس اداره

9- ارسال پاسخ کتبی با امضای مدیرعامل یا رئیس اداره بازرسی ( حسب تفویض اختیار)

10- ارسال نتیجه به واحدهای ارجاع دهنده شکایات ( مدیریت عامل- مدیریت شهرستان بندرعباس - اداره حراست - واحد روابط عمومی و ...)

11- ثبت سوابق 

تقویم
اوقات شرعی

شرکت مخابرات سایر استان ها

وزارت ارتباطات وفن آوری اطلاعات

شرکت خدمات اول tct

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویئ

شركت مديريت املاك مخابرات ايران

وضعیت آب و هوا

آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 6177
 بازدید امروز : 3604
 کل بازدید : 5257296
 بازدیدکنندگان آنلاين : 8
 زمان بازدید : 0/1094
صفحه اصلی. مخابرات استانها.نقشه سایت.ارتباط باما

كلیه حقوق مادی و معنوی این سامانه متعلق به شرکت مخابرات استان هرمزگان  می باشد ©Tcih.ir . All rights reserved