قطع به تقاضاي مشترك


مشتركين تلفن همراه مي توانند در صورت نياز به قطع ارتباط تلفن همراه براي مدت معين (حداکثر 3 ماه) به يكي از دفاتر خدمات ارتباطي مراجعه و درخواست قطع تلفن همراه نمايند.

 مدارك و شرايط مورد نياز :

  • حضور مالك تلفن همراه يا وكيل قانوني ایشان
  • تكميل و امضاي فرم درخواست
  • ارائه اصل و تصوير كارت ملي
  • ارائه اصل وكالتنامه و تصوير آن در صورت مراجعه وكيل قانوني
  • ارائه اصل قبض پرداختي دوره آخر (تایید وصولی مبلغ صورتحساب توسط دفاتر خدماتی الزامی است) 

یادآوری:

  1. مدت قطع تلفن همراه حداكثر 3 ماه مي باشد.
  2. وصل تلفن مشتركيني كه قبلاً در يكي از دفاتر خدمات ارتباطی درخواست قطع نموده اند، صرفاً از طريق همان دفتر صورت مي پذيرد.
  3. مشترکین تلفن همراه که خدمات غیرحضوری (E-care) تلفن همراه خود را فعال نموده اند می توانند با مراجعه به سایت همراه اول درخصوص قطع و وصل به تقاضای مشترک اقدام نمایند.
  4. مشترکینی که تلفن همراه خود را بصورت وکالتی واگذار نموده اند، در صورتیکه پس ازگذشت چند دوره، کماکان صورتحساب به نام ایشان صادر می گردد، می توانند با ارائه مدارک مورد نیاز) اصل و تصویر کارت ملی) نسبت به قطع تقاضای مشترک اقدام نمایند.

 

 

تقویم
اوقات شرعی

شرکت مخابرات سایر استان ها

وزارت ارتباطات وفن آوری اطلاعات

شرکت خدمات اول tct

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویئ

شركت مديريت املاك مخابرات ايران

وضعیت آب و هوا

آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 2993
 بازدید امروز : 2465
 کل بازدید : 4418179
 بازدیدکنندگان آنلاين : 14
 زمان بازدید : 0/3281
صفحه اصلی. مخابرات استانها.نقشه سایت.ارتباط باما

كلیه حقوق مادی و معنوی این سامانه متعلق به شرکت مخابرات استان هرمزگان  می باشد ©Tcih.ir . All rights reserved