تعویض سیم کارت

تلفن همراه در صورت معیوب شدن سیم کارت و عدم امکان استفاده از آن و مشاهده پیغامInsert Simcard  یا  Card rejected، می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی تقاضای تعویض سیم کارت نموده و سیم کارت جدید دریافت نمایند
 
 شرایط دریافت خدمت و مدارک مورد نیاز:
  • حضور مالک تلفن همراه یا وکیل قانونی او
  • تکمیل و امضای فرم درخواست
  • ارائه اصل و تصویر کارت ملی
  • ارائه اصل وکالتنامه و تصویر آن در صورت مراجعه وکیل قانونی
  • ارائه اصل قبض پرداختی دوره آخر
 
یادآوری:
  1. مشترکین تلفن همراه که سیم کارت آنها قدیمی می باشد می توانند جهت انجام تعویض سیم کارت بدون هزینه به یکی از دفاترخدمات ارتباطی و یا به ادارات مشترکین استان مراجعه نمایند
  2. در صورتی که مشترک شماره PIN (Personal Identity Number) خود را اشتباه وارد نماید، پس از 3 بار تکرار، سیم کارت قفل شده و برای فعالسازی مجدد نیاز به وارد نمودن کد 8 رقمیPUK (UnblockingKey Personal) می باشد. در صورتی که كد PUK به اشتباه 3مرتبه وارد شود سیم کارت سوخته و غیر قابل استفاده خواهد شد.
  3. کد PUK، درج شده روی بدنه سیم کارت کد محرمانه سیم کارت بوده و قابل تغییر نمی باشد، در صورت مفقود شدن فقط به مالک تلفن همراه قابل ارائه است.
  4. تعویض سیم کارت در روزهای تعطیل در ادارات مشترکین استان و دفاتر خدمات ارتباطي قابل انجام است.

 

 

تقویم
اوقات شرعی

شرکت مخابرات سایر استان ها

وزارت ارتباطات وفن آوری اطلاعات

شرکت خدمات اول tct

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویئ

شركت مديريت املاك مخابرات ايران

وضعیت آب و هوا

آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 3164
 بازدید امروز : 2386
 کل بازدید : 4418100
 بازدیدکنندگان آنلاين : 11
 زمان بازدید : 0/0938
صفحه اصلی. مخابرات استانها.نقشه سایت.ارتباط باما

كلیه حقوق مادی و معنوی این سامانه متعلق به شرکت مخابرات استان هرمزگان  می باشد ©Tcih.ir . All rights reserved